Dag 59: Trips boeken - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Anja Goossens - WaarBenJij.nu Dag 59: Trips boeken - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Anja Goossens - WaarBenJij.nu

Dag 59: Trips boeken

Door: Anja

Blijf op de hoogte en volg Anja

06 Mei 2014 | Suriname, Paramaribo

Hey iedereen,

We zijn ondertussen weer enkele dagen verder en het begint nu echt te korten, nog slechts 21 dagen en ik ben terug in België... de tijd gaat hier ontzetten snel vooruit. Ik zal even aansluiten op mijn vorige dag zodat jullie geen dag missen van mijn avontuur hier in Suriname :D

Zoals je dus in mijn vorige blog kan lezen ben ik zondag en maandag (4 & 5 mei) naar Matapica geweest (het verslag van deze trip kan je lezen in mijn vorige blog).

Dinsdag was het tijd om mijn tripjes te gaan vastleggen voor de komende dagen, want mijn huisgenootjes vertrokken woensdag allemaal op trip en anders zou ik alleen thuis zitten en dat zag ik dus niet zitten :). Ik had de dagen voordien al wat opzoekwerk gedaan om gericht te kunnen gaan boeken. Mijn eerste stop was bij Suriname Tour Agent. Hier wilde ik een Busi Wagi trip van 2 dagen gaan vastleggen, maar toen ik vertelde dat ik alleen was zei de vrouw dat er minstens 4 mensen moesten deelnemen voor ze de trip lieten doorgaan. Ze vertelde me ook dat het nu laag seizoen was en dat de kans op nog extra 3 mensen bijzonder klein was. Mijn planning viel al meteen in het water.

Dan maar verder gegaan naar mijn 2de stop: Jenny tours bij Brokki aan de waterkant. Hier was het de bedoeling om een trip van 3 dagen naar DanPaati te boeken en een 2 daagse naar Babunhol. Maar ook hier viel mijn plan in het water omdat ik alleen was.

Dan maar de 3de optie: Zus & Zo. En zoals het spreekwoord zegt: "3de keer goede keer", was het dan toch gelukt om een tripje vast te leggen. Toen ik vroeg welke de gegarandeerde tours waren (deze staan vet gedrukt), viel mijn oog op Anaula natuur resort. Deze trip was 3 dagen, van woensdag tot vrijdag, ideaal om de periode te overbruggen zodat ik maar 1 dag alleen thuis zit. Nadien ben ik naar de bank gegaan om het geld te gaan afhalen en ben toen terug gelopen om mijn trip te gaan betalen. Het is bij mij precies altijd op de laatste moment, want met Galibi was het ook de dag voor vertrek beslist en betaald :D

Na het betalen ben ik nog even iets gaan drinken op het terras van Zus & Zo en ben dan nadien naar huis gegaan om in te pakken. 's Avonds gingen we eten omdat er niets in huis was en we niets wilde gaan halen. Hanne en Veronique zijn naar de burgerking gaan eten en ik, lotte en haar vriendinnen zijn bij Zus & Zo iets gaan eten. Ik dacht toen 3de keer is trakteren... dus de Zus & Zo moet 1tje trakteren :)

Toen we de rekening vroegen zag ik dat er 1 drankje te weinig gerekend was. Dus mijn gedachten zijn werkelijkheid geworden :D

Zo dit was het weer, nog vele zonnige groetjes vanuit Suriname en tot blogs xxx


  • 11 Mei 2014 - 18:13

    Regina:

    3de keer goede keer en het is uw gelukt. Veel plezier in het natuur resort. Laat u maar eens goed verwennen. Groetjes xxx
    Mama

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anja

Actief sinds 23 Okt. 2013
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 44177

Voorgaande reizen:

08 Maart 2014 - 26 Mei 2014

Mijn eerste reis buiten Europa (Suriname)

Landen bezocht: