Dag 72: Wan switi verjari dai - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Anja Goossens - WaarBenJij.nu Dag 72: Wan switi verjari dai - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Anja Goossens - WaarBenJij.nu

Dag 72: Wan switi verjari dai

Blijf op de hoogte en volg Anja

19 Mei 2014 | Suriname, Paramaribo

Hallo iedereen,

Vandaag gaat deze blog speciaal getint zijn. Het is namelijk de verjaardag van mijn Broer. Omdat ik er voor de eerste keer er niet bij kan zijn, wil ik het toch op verschillende manieren laten blijken dat ik deze dag nooit zal vergeten.

Gisteren, toen het in België al nacht was, heb ik een mooi berichtje op facebook gepost. Daarstraks heb ik met het thuisfront geskypt en hem persoonlijk een hele gelukkige verjaardag gewenst en nu zet ik het ook nog eens op mijn blog. Ik vind dat iedereen mag weten dat vandaag mijn broer jarig is :D

Hier nog eens een Surinaamse verjaardag:

A di mi yere yu friyari, ne mi kon fristeri yu
Ano fu yu kuku, ano fu yu sopi, ma mi kom versteri yu

(Toen ik hoorde dat je jarig was, kwam ik je feliciteren.
Niet voor je koek, niet voor je drank, maar om je te feliciteren‏)

Dus Dirk: Nog eens een welgemeende gelukkige verjaardag = wan switi verjari dai!!!!!!

Nog vele groetjes vanwege je Surinaamse Zus :p
xxx

  • 21 Mei 2014 - 08:16

    Regina:

    Anja

    Je bent al goed ingeburgerd daar en de taal begint ook al wat. Het is leuk om eens iets anders te horen dan vlaams en engels. Nog prettige dagen gewenst xxxx
    Groetjes
    Mama

  • 21 Mei 2014 - 08:16

    Regina:

    Anja

    Je bent al goed ingeburgerd daar en de taal begint ook al wat. Het is leuk om eens iets anders te horen dan vlaams en engels. Nog prettige dagen gewenst xxxx
    Groetjes
    Mama

Tags: Dirk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anja

Actief sinds 23 Okt. 2013
Verslag gelezen: 5617
Totaal aantal bezoekers 44236

Voorgaande reizen:

08 Maart 2014 - 26 Mei 2014

Mijn eerste reis buiten Europa (Suriname)

Landen bezocht: