Dag 27: Skypen en zwemmen - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Anja Goossens - WaarBenJij.nu Dag 27: Skypen en zwemmen - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Anja Goossens - WaarBenJij.nu

Dag 27: Skypen en zwemmen

Door: Anja

Blijf op de hoogte en volg Anja

04 April 2014 | Suriname, Paramaribo

Hallo iedereen,

Vandaag heb ik niet veel gedaan, dus de blog zal niet zo lang zijn vrees ik.

Ik heb vandaag eerst bijna 3u geskypt met het thuisfront, toch wel plezant om mijn familie te zien terwijl ik meer dan 10.000 km van hen verwijderd ben. Daarna ben ik mijn huisgenoten gaan vervoegen aan het zwembad. Een klein fietstochtje naar Zin (waar het zwembad is) en dan heerlijk relaxen aan het zwembad... ZALIG!!!

Toen ik aankwam hadden mijn huisgenootjes honger, dus hebben we nuggets met frietjes besteld. Na het eten nog even rusten en dan het water in. Een zalige verfrissing met het nogal warme weer. Dan even met de bal gespeeld en daarna terug opdrogen omdat het ondertussen al 17.30u was.

Daarna hebben we terug onze kleren aangetrokken en zijn we naar huis gefietst. Daar ben ik direct onder de douche gaan staan om mijn badpak even uit te spoelen :). Na het douchen (toen ik mijn blog aan het schrijven was) heb ik wel gemerkt dat ik een beetje verbrand ben op mijn armen, ondanks dat ik me heb ingesmeerd. Het is wel raar dat mijn sproeten er enorm doorkomen als ik de zon gezien heb, hopelijk wordt het een beetje bruin zodat je kan zien dat ik weg ben geweest :D

Vanavond gaan we niet veel doen denk ik, gewoon gezellig bij elkaar zitten :) omdat 1 van mijn huisgenoten morgen vroege heeft.

De planning voor het weekend is ook nog niet gemaakt, dus ik weet niet of we al dan niet iets gaan doen.

Dis was het weer voor vandaag, morgen zal ik hopelijk weer tijd hebben om een nieuwe blog te schrijven :D

Groetjes uit Suriname en tot blogs xxx

  • 05 April 2014 - 22:18

    Regina:

    Hoi Anja
    Het was blij u nog eens te horen hoe en dat je het fijn vond. Het zwempartijtje zal wel deugd gedaan hebben. Nog een fijn weekend en tot later.
    Groetjes xxxx,
    Mama, papa, Dirk en Bomma Betty

  • 06 April 2014 - 07:31

    Anja :

    Dag Anja! Van tijd tot tijdeens een ontspannende dag kan deugd doen hé! Ik ben blij dat je op stage de routine al wat onder de knie hebt, maar hoop stiekem dat er binnenkort ook wat actie aan te pas gaat komen! ;-) Wanneer mag je naar OK? Vele groetjes! Anja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anja

Actief sinds 23 Okt. 2013
Verslag gelezen: 227
Totaal aantal bezoekers 44314

Voorgaande reizen:

08 Maart 2014 - 26 Mei 2014

Mijn eerste reis buiten Europa (Suriname)

Landen bezocht: