Dag 15: Foto's benoemen - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Anja Goossens - WaarBenJij.nu Dag 15: Foto's benoemen - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Anja Goossens - WaarBenJij.nu

Dag 15: Foto's benoemen

Door: Anja

Blijf op de hoogte en volg Anja

23 Maart 2014 | Suriname, Paramaribo

Hey iedereen,

Vandaag heb ik niet veel gedaan, heb vooral mijn foto's benoemd. Daarom dat mijn blog ook wat korter is :p

Rond 7u ben ik wakker geworden doordat mijn mama me een bericht stuurde en mijn GSM niet op stil stond. Maar ik vond het nog wat te vroeg om op te staan, dus ben ik nog even blijven liggen. Rond 8.30u ben ik dan uiteindelijk op gestaan en heb ik mijn laptop gepakt om na 2 weken mijn foto's te benoemen. Een heel karwij als je ook nog de foto's van de andere erbij wil hebben. Na ongeveer 9u en 645 foto's later ben ik gestopt om 18.20u (dan waren eindelijk alle foto's benoemd).

Nu ga ik nog wat voor school doen, straks ga ik kip met rijst eten en dan stilletjes aan men bedje in om morgen weer fris op stage te kunnen gaan. Ik ben eens benieuwd wat ik deze week zal mogen doen, ik heb wel al een afspraak met mevr. Baumgart voor morgen of dinsdag.

Ik heb ook eens nagedacht en wil eens een weekje mee les gaan volgen. Op deze manier kan ik inschatten hoe het verpleegkundig niveau is in Suriname. Ik denk dat dit wel interessant zal zijn, dus hopelijk mag het van de stageplaats... Ik zal het morgen of dinsdag eens vragen aan mevr. Baumgart, misschien kan zij mij daarop een antwoord geven. Ik zal jullie wel op de hoogte houden

Vele groetjes vanuit Suriname en tot blogs xxx

  • 24 Maart 2014 - 08:28

    Regina:

    Hoi

    Dat is wel al een hele boterham, zo'n 645 foto's benoemen. Als ge die wat kunt bijhouden dan heb ge niet te veel werk. Het zullen alleszins mooie herinneringen zijn voor later.
    Groetjes en tot later xxxxx

    Mama

  • 24 Maart 2014 - 13:52

    Alien:

    Hoi Anja!

    Wanneer post je nogeens wat foto's op je blog of Facebook? Dan kunnen we meekijken eh ;) hihi.
    Hopelijk mag je mee les volgen, lijkt me wel leuk!
    Doei doei,
    Alien

  • 24 Maart 2014 - 21:37

    Anja Goossens:

    Hey Alien,

    Voor alle foto's zul je moeten wachten tot begin juni (dan kom ik terug op peda). Foto's op facebook zetten doe ik niet graag, aangezien je ze er niet af kunt krijgen. Op mijn blog kan ik maar 150 foto's erop zetten, dus ik maak een selectie (ik zit hier nog ongeveer 9 weken, als ik nu alle foto's erop zet kan ik de laatste weken geen foto's meer posten). vandaar dat het soms lang duurt voor je foto's te zien krijgt :D

    Maar als je wil zal ik de foto's wel meenemen naar peda, en dan kan je ze daar allemaal bekijken :D

    Doe de groeten aan iedereen op peda en zeg dat ik wel aan ze denk :)

    Groetjes vanuit Suriname xxx

  • 24 Maart 2014 - 22:53

    Henriette Iliegems:

    Hallo, heb verslag gelezen, je bent daar al goed thuis lijkt het, geniet er nog van en volg u nog verder. Groetjes van het thuisland . Henriette en familie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anja

Actief sinds 23 Okt. 2013
Verslag gelezen: 260
Totaal aantal bezoekers 44319

Voorgaande reizen:

08 Maart 2014 - 26 Mei 2014

Mijn eerste reis buiten Europa (Suriname)

Landen bezocht: