Dag 73 - 79: Laatste week :'( - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Anja Goossens - WaarBenJij.nu Dag 73 - 79: Laatste week :'( - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Anja Goossens - WaarBenJij.nu

Dag 73 - 79: Laatste week :'(

Door: Anja

Blijf op de hoogte en volg Anja

21 Mei 2014 | Suriname, Paramaribo

Hallo iedereen,

Zoals je merkt zit ik bijna aan het einde. Nog 5 dagen en dan zeg ik voorlopig vaarwel tegen dit Switi Sranan kondré (prachtige Suriname) want het staat zeker vast dat ik nog eens naar Suriname op vakantie kom!!!

Gisteren (dinsdag) ben ik nog eens naar het ziekenhuis gegaan met de bedoeling om definitief afscheid te gaan nemen. Ik had dit zo beslist aan het einde van mijn stage, dus dacht ik dat ze wisten dat ik kwam. Toen ik daar was kwam de hoofdzuster (Zr. Kewal) naar mij en zei me dat ze niet wist dat ik kwam en vroeg me of ik nog een keertje wilde komen voor ik naar huis vertrek. Ze wil me nog een kleine attentie geven omdat ik zoveel voor hen heb gedaan. Ook Zr. Walker wel me nog iets kleins geven. Dus is er vandaag van definitief afscheid nemen niets van in huis gekomen :D

Nadien ben ik nog eens voor de laatste keer naar de winkel geweest om inkopen te doen voor eten (de muizen lagen dood in de kast) :p
Ook heb ik al mijn spullen die mee naar België moeten op mijn ander bed gelegd zodat ik niest zal vergeten in te pakken.

Vandaag (woensdag) staat in het teken van foto's benoemen want het wordt nu wel hoog tijd dat deze eens benoemd geraken. Ook heb ik een selectie gemaakt van alles wat ik niet meer ga aandoen en deze heb ik dan al in mijn valies gestoken. Het resultaat is dat ik bijna alles al heb ingepakt.

Het gaat wel heel vreemd zijn om dit prachtige land vaarwel te moeten zeggen, want zoals het spreekwoord zegt: er is een tijd van komen en een tijd van gaan. en mijn tijd van gaan is bijna aangebroken :'(

Het is zo snel voorbij gegaan. Maar nu de tijd van naar huis gaan bijna is aangebroken, heb ik er wel vrede mee gesloten en kijk ik er enorm naar uit om iedereen terug te zien.

Voor de komende 5 dagen staat nog een bezoek aan het ziekenhuis (vrijdag) en Paramaribo zoo (maandagmorgen voor vertrek) op het programma, ga ik ook tijd maken om de laatste souvenirtjes te gaan zoeken, ga ik nog eens lekker eten/drinken in mijn favoriete restaurantjes ('t vat en Zus & zo) en zeker nog heel hard genieten van de komende 5 dagen die mij nog resten zodat ik deze buitenlandse stageperiode in schoonheid kan afsluiten.

Zo dit was mijn laatste blogje vanuit Suriname, ik hoop dat jullie genoten hebben van al mijn avonturen hier en dat jullie veel leesplezier hebben gehad. Ook wil ik iedereen heel hard bedanken die op mijn verschillende blogs hebben gereageerd. Het was heel leuk om al jullie reacties te lezen. zo waren jullie toch ook een beetje bij mij hier in Suriname :D

Nog vele zonnige en warme groetjes vanuit het Switi Sranan en tot in België

Anja xxxxxx

  • 21 Mei 2014 - 21:50

    Regina:

    Anja

    Je hebt mooie herinneringen van het mooie Suriname en eindelijk kwam uw droom na 4 jaar toch uiteindelijk uit. Het was zeer leuk om uw verhalen te mogen lezen en wens je nog veel plezier daar.
    Groetjes xxx
    Mama.

  • 21 Mei 2014 - 22:59

    Alien:

    Geniet van de korte tijd die je nog tests en tot volgende week!

  • 21 Mei 2014 - 23:00

    Alien:

    Geniet van de korte tijd die je nog tests en tot volgende week!

  • 22 Mei 2014 - 16:42

    Ria Goossens:

    Hey Anja
    Ik vond het heel leuk om uw verslagen hier te lezen,goed geschreven
    Je hebt je blijkbaar goed geamuseerd daar maar nu toch wel blij om terug te keren...
    Tot ziens in de Rietstraat
    Groetjes
    Ria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anja

Actief sinds 23 Okt. 2013
Verslag gelezen: 463
Totaal aantal bezoekers 44228

Voorgaande reizen:

08 Maart 2014 - 26 Mei 2014

Mijn eerste reis buiten Europa (Suriname)

Landen bezocht: