Dank u voor de steun - Reisverslag uit Bornem, België van Anja Goossens - WaarBenJij.nu Dank u voor de steun - Reisverslag uit Bornem, België van Anja Goossens - WaarBenJij.nu

Dank u voor de steun

Blijf op de hoogte en volg Anja

10 Februari 2014 | België, Bornem

Hallo iedereen,

Nu iedereen wellicht aan het smullen is van de heerlijke wafeltjes, is het tijd om diegene te bedanken die gesteun hebben . Dankzij jullie kan ik medisch materiaal aankopen om dit dan aan het Academisch ziekenhuis in Paramaribo (APZ) te schenken.

Het materiaal zal aangekocht worden in Suriname en dan op deze blog gezet worden (in de vorm van foto's) zodat iedereen kan zien wat ik met het ingezamelde geld gedaan heb. Dus je moet nog even wachten op de foto's, maar ik zal alvast een voorsmaakje geven :)

Ondertussen is de laatste maand ingegaan, wat gaat de tijd toch snel....

Tot Blogs xxx


  • 11 Februari 2014 - 12:17

    Regina:

    Ja,ja het gaat nu wel echt korten hé. Ik ben benieuwd naar het medisch materiaal dat u gaat aankopen.

  • 11 Februari 2014 - 14:21

    Anja Goossens:

    Nog even wachten mama... Je zal het wel als eerste te weten komen :)

  • 23 Februari 2014 - 16:56

    Suzy:

    Hé Anja,
    Ik zie je ben al helemaal voorbereid op je reis naar Suriname. Ik ben echt superbenieuwd hoe het je daar gaat varen...hou me op de hoogte. Veel liefs Suzy

  • 24 Februari 2014 - 21:43

    Anja Goossens:

    Suzy,

    Door deze blog te lezen zal je zeker al mijn avonturen vanop de 1ste rij kunnen volgen :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anja

Actief sinds 23 Okt. 2013
Verslag gelezen: 415
Totaal aantal bezoekers 44231

Voorgaande reizen:

08 Maart 2014 - 26 Mei 2014

Mijn eerste reis buiten Europa (Suriname)

Landen bezocht: