Dag 70 & 71: Afscheid + Schoolwerk - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Anja Goossens - WaarBenJij.nu Dag 70 & 71: Afscheid + Schoolwerk - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Anja Goossens - WaarBenJij.nu

Dag 70 & 71: Afscheid + Schoolwerk

Door: Anja

Blijf op de hoogte en volg Anja

18 Mei 2014 | Suriname, Paramaribo

Hey iedereen,

Zoals je in mijn vorige blog kon lezen, zijn mijn huisgenoten gisteren allemaal naar huis vertrokken. Ik moet zeggen het afscheid nemen deed me wel iets. Het was echt raar om alleen achter te blijven.

Nadat ze weg waren heb ik aan mijn Bachelorproef gewerkt, want ook dit loopt op zijn einde (vrijdag moeten we het afgeven). Nadien nog wat fotootjes benoemd een filmpje gekeken en daarna m'n bedje in.

Vandaag (Zondag) heb ik ook heel de dag voor school gewerkt. Onze Bachelorproef begint vaste vorm te krijgen, enkel nog de kleine details moeten nog afgewerkt worden. Maar ik ben er vooral heel trots op en daarom wil ik vooral Marijke bedanken voor de super goede samenwerking. Soms was het wel moeilijk om af te spreken (door het tijdsverschil), maar dat zijn nu eenmaal probleempjes die je er bij moet nemen als je op buitenlandse stage gaat en je kompaan in België blijft :)

Ook voor het andere schoolwerk komt het einde in zicht. Nog eens alles geven tijdens de examens en dan ben ik hopelijk in juni afgestudeerd :D

Qua uitstappen heb ik deze 2 dagen niet veel gedaan, omdat het nodig was tijd vrij te maken voor school. Morgen ga ik nog eens voor de laatste keer skypen met het thuisfrond en dan nog genieten van de laatste momenten die mij nog resten in Suriname :D

Zo dit was het weer, het begint nu echt te korten voor ik iedereen weer terug ga zien :D

Nog vele Surinaamse groeten en tot blogs xxx

  • 19 Mei 2014 - 20:12

    Shana Huens:

    hey,

    T'is goed om te horen dat het daar leuk is maar komt wel maar terug naar België.
    Ik wil u wel graag terug zien. Studeert maar nog goe en rust nog maar wat uit want als ge terug bent, begint het harde werk voor u.

    Shana xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anja

Actief sinds 23 Okt. 2013
Verslag gelezen: 315
Totaal aantal bezoekers 44198

Voorgaande reizen:

08 Maart 2014 - 26 Mei 2014

Mijn eerste reis buiten Europa (Suriname)

Landen bezocht: