Dag 14: Bachelorproef en de stad verkennen - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Anja Goossens - WaarBenJij.nu Dag 14: Bachelorproef en de stad verkennen - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Anja Goossens - WaarBenJij.nu

Dag 14: Bachelorproef en de stad verkennen

Door: Anja

Blijf op de hoogte en volg Anja

22 Maart 2014 | Suriname, Paramaribo

Hey iedereen,

Vandaag heb ik me voorgenomen om aan mijn bachelorproef te werken, dus ik ben opgestaan en heb mijn computer genomen. Na ongeveer 3.30u eraan gewerkt te hebben was mijn individueel deel eindelijk klaar (voor mij toch, want het kan zijn dat er hier en daar nog wat aanpassingen moeten gebeuren). Nadien heb ik het aan Veronique laten zien en ze vond het toch heel goed, das toch al iets hé :)

Opeens viel mijn computer uit (platte batterij). Dit was voor mij een teken om ermee te stoppen en de stad in te trekken. Dus heb ik eerst mijn sandalen proper gemaakt (er zat nog verfpoeder op van Holi Pagwa) en heb ik aan Veronique gevraagd of ze mee wilde. Haar antwoord was wel verwacht: nee. Ze wilde namelijk ook aan haar bachelorproef werken.

Dan maar alleen de stad in. Na ongeveer 2u was ik rond en ben ik terug naar huis gegaan. Vanavond gaan we in 't vat iets eten, dan kan ik eens naar de verschillende tripjes kijken die ze te bieden hebben. Zien of er rustige fysiek niet zware, tripjes tussen zitten :D

Groetjes vanuit Suriname en tot blogs xxx

  • 23 Maart 2014 - 17:01

    Regina:

    Hoi Anja,
    Hebt ge de stad wat kunnen verkennen en ligt er veel in de winkels? Het is wel spijtig dat u alleen terug naar huis moest gaan, maar laat bij al de moet niet zakken en geniet van uw verblijf daar! Hoe is het met uw bachelorproef? Is het bijna af zodat ik het kan nalezen?
    Groetjes xxxxx

    Mama en Bomma Betty

  • 23 Maart 2014 - 22:20

    Anja Goossens:

    Mama,

    Mijn individueel deel is af, maar mijn kompaan moet het nog eens bezien om te zien of er nog iets ontbreekt. Ik heb nog steeds geen mail gekregen, dus weet niet of ze het goed vind :s
    Tijdens mijn tocht door de stad heb ik een winkel tegengekomen waar veel souvenirs te vinden zijn, maar het was helaas al gesloten. Vandaar dat ik na 2u al terug thuis was :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anja

Actief sinds 23 Okt. 2013
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 44214

Voorgaande reizen:

08 Maart 2014 - 26 Mei 2014

Mijn eerste reis buiten Europa (Suriname)

Landen bezocht: