Dag 12: Eindelijk - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Anja Goossens - WaarBenJij.nu Dag 12: Eindelijk - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Anja Goossens - WaarBenJij.nu

Dag 12: Eindelijk

Door: Anja

Blijf op de hoogte en volg Anja

20 Maart 2014 | Suriname, Paramaribo

Hey iedereen,

Zoals ik in mijn vorig blog heb geschreven ging ik vandaag laten weten hoe ik het nu gedaan heb met mijn fiets. Wel ik ben vandaag vroeg opgestaan (om 5.20u), heb mijn boterhammen klaargemaakt en water uit de vriezer genomen (we doen dit omdat het water dan veel langer koel blijft) en ben om 6u vertrokken naar stage.... met de fiets.

Ik moet dus gewoon vroeger doorrijden, zodat ik het rustiger aan kan doen en dan lukt het wel :)

Er is vandaag op stage niet veel gebeurt. het enige is dat ze mij en een mede student van Suriname de leiding/verantwoordelijkheid hebben gegeven over de hele gang. Het was namelijk werkbespreking en dan is iedereen daar naartoe. Ik vond dit wel leuk, want eindelijk kon ik hen tonen wat ik waard ben. Verder vroegen ze mij ook om de rapportage na te lezen en mocht ik eventuele aanmerkingen of bedenkingen verwoorden op een correcte manier natuurlijk.

Ik heb ook eens aan de hoofdverantwoordelijke van de dienst gevraagd wat ik kon kopen van het ingezamelde geld. Ze zei me dat we eens samen gingen bekijken en rondrijden om het te gaan halen. Maar wat het zal zijn verklap ik nog niet.... het moet een verrassing blijven. Het enige wat ik wel kan zeggen is dat het niet enkel medisch materiaal zal zijn. Ik wil namelijk ook iets blijvend schenken dat ze ook gaan gebruiken. Maar voor meer details zal het nog even wachten zijn :p

Je kan altijd raden wat het zal zijn door hieronder een reactie te plaatsen en diegene die het juist heeft wordt door mij persoonlijk getagt, zodat iedereen weet wie het juist had. Laat jullie maar volledig gaan ;D

Groetjes vanuit Suriname
Tot blogs xxx

  • 21 Maart 2014 - 08:15

    Regina:

    Allez, het ging dan beter met uw fiets door trager te rijden en vroeger op te staan. Ook blij te horen dat u het alleen samen met een Surinaamse de gang mocht doen. Ging het dan beter vandaag? Verder zou ik het niet weten wat u gaat kopen. Ik zal er eens over nadenken en misschien bij de volgende blog iets schrijven. Verder veel werkgenot en tot later.
    Groetjes xxxxxx

    Mama

  • 21 Maart 2014 - 11:43

    Alien:

    Hoi Anja!
    Amai seg de verantwoordelijkheid over de gang! Goed gedaan!
    Dan zal je vanaf nu misschien wel meerdere werkjes krijgen laten we hopen!

    Groetjes!

  • 21 Maart 2014 - 19:09

    Anja :

    Ooh ik ben benieuwd wat je gaat kopen!! ^^

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anja

Actief sinds 23 Okt. 2013
Verslag gelezen: 182
Totaal aantal bezoekers 44179

Voorgaande reizen:

08 Maart 2014 - 26 Mei 2014

Mijn eerste reis buiten Europa (Suriname)

Landen bezocht: