Het grote avontuur staat voor - Reisverslag uit Bornem, België van Anja Goossens - WaarBenJij.nu Het grote avontuur staat voor - Reisverslag uit Bornem, België van Anja Goossens - WaarBenJij.nu

Het grote avontuur staat voor

Door: Anja

Blijf op de hoogte en volg Anja

07 Maart 2014 | België, Bornem

Hey iedereen,

Het is bijna zover, morgen begint voor mij het grote avontuur: Suriname. Over wel geteld 14 u (om 11.30u) stijg ik op in Schiphol (als er geen vertraging is natuurlijk) ;p

Gepakt en gezakt (zie foto's) zal ik morgen tussen 5.30u en 6u thuis vertrekken om daarna na een vlucht van 9u te landen op het Johan Adolf Pengel international airport in Suriname (kortweg zanderij) te landen.

Ik kijk er echt naar uit, maar ben toch een beetje zenuwachtig over het verloop van de vlucht en de aankomst.

Zoals jullie al kunnen lezen, zal dit de laatste blog zijn vanuit België. De volgende zal ik posten op Surinaamse bodem met een aantal sfeerbeelden van de vlucht, aankomst en eerste indrukken.

Ik hou jullie op de hoogte

Tot blogs xxx

  • 07 Maart 2014 - 21:51

    Ria:

    Hey Anja heel veel succes met he stage
    Ik zal met plezier uw avonturen lezen
    Toi toi toi...

  • 08 Maart 2014 - 14:17

    Huguette:

    Hallo Anja, ondertussen hang je al een paar uurtjes in de lucht en is je grote avontuur gestart.
    Wij wensen je een leerrijke stage en een heel leuk verblijf in een prachtig land! Geniet er met volle teugen van. Ben al benieuwd naar je verhalen... Héél veel succes!!!

  • 08 Maart 2014 - 18:51

    Gerald Goossens:

    Anja waar ben je nu? We zijn thuis gekomen en hebben overal naar jou gezocht. In de kelder, op de zolder, in de twee kolenkoten, kortom overal!
    Maar nergens was een spoor van onze dochter te bespeuren.
    Maar toen viel onze eurocent, we hadden je deze morgen afgeleverd op de luchthaven van Schiphol om naar Suriname te vliegen en zouden je voor 80 dagen moeten missen. Wat lang hé, maar voor jou zal het zeker véél te snel vooruitgaan.
    Maar nu genoeg van dat gezever.
    Wij hopen dat je een goede vlucht had en dat je zonder kleerscheuren in de Schoenmanstraat aangekomen bent!
    Hopelijk is de samenkomst met je 4 huisgenoten vlot verlopen en heb je al wat uitleg gekregen betreffende de hoofdstad Paramaribo?
    We zullen het zeken niet nalaten om iedere dag je blog na te kijken en te speuren naar nieuwe belevenissen die je zal meemaken, en het zal ons zeker een hart onder de riem steken om de reacties te lezen van al diegene die je uiterst aangename blog zullen volgen.
    Allé tot later dan en geniet maar met volle teugen van je eerste grote levenservaring!

    Groetjes van je papa, mama, bomma en je broer

    PS sorry voor het plaatsen van dezelfde reactie op 27/01/2014. Kun je die eventueel verwijderen en deze behouden

  • 09 Maart 2014 - 12:40

    Anja Goossens:

    Papa, nee ik kan deze niet verwijderen, maar zoals ik al geschreven heb bij je vorige reactie (op 27/01) zal je het verloop van de vlucht en mijn eerste indrukken kunnen lezen op mijn volgende blog :D

    Groetjes
    Anja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anja

Actief sinds 23 Okt. 2013
Verslag gelezen: 425
Totaal aantal bezoekers 44188

Voorgaande reizen:

08 Maart 2014 - 26 Mei 2014

Mijn eerste reis buiten Europa (Suriname)

Landen bezocht: