Het aftellen is begonnen (nog 40 dagen) - Reisverslag uit Bornem, België van Anja Goossens - WaarBenJij.nu Het aftellen is begonnen (nog 40 dagen) - Reisverslag uit Bornem, België van Anja Goossens - WaarBenJij.nu

Het aftellen is begonnen (nog 40 dagen)

Door: Anja

Blijf op de hoogte en volg Anja

27 Januari 2014 | België, Bornem

Hallo iedereen,

Nu de examens achter de rug zijn en de stress wat is gaan liggen (enkel nog op de punten wachten), is het tijd om te beginnen aftellen. Over wel geteld 40 dagen is het dan zover en vertrek ik voor 80 dagen naar Suriname om er stage te lopen in het academisch ziekenhuis Paramaribo. Deze blog wordt dan ook de komende maanden hét communicatiemiddel bij uitstek om al mijn reilen en zijlen is Suriname te volgen. Ik kijk al uit naar al jullie reacties :)

De meeste voorbereidingen zoals de vlucht boeken, reispas aanvragen, vaccinaties, stageplaats, logies in Suriname, blog aanmaken,... heb ik al klaar gekregen, enkel nog mijn visum en alle paperassen zijn in orde om te kunnen vertrekken :D

Het enige, maar daarmee ook het belangrijkste dat nog in orde moet gebracht worden is.... mijn valies.

De komende dagen, weken worden een speurtocht om al het nodige materiaal bij elkaar te zoeken. Ik heb dus nog wel wat werk voor de boeg, voor ik op 8 maart in Schiphol op de vlieger stap richting Johan Adolf Pengel International Airport Suriname (afgekort zanderij).

Ik hou jullie op de hoogte!!!
Tot Blogs xxx



  • 27 Januari 2014 - 20:36

    Regina:

    Hallo Anja,
    Het is voor ons ook aftellen tot jij vertrekt. Hopelijk loopt alles vlot en kunt u genieten van uw werk en alles wat daar te zien en te beleven valt.

  • 27 Januari 2014 - 22:08

    Anja :

    Hoi! Fijn dat we hier je avonturen kunnen volgen! Ik zie al direct dat je een superaangename schrijfstijl hebt, fijn om te lezen! Laat je even iets weten als je nog iets zoekt, misschien kan ik helpen? Vele groetjes! X

  • 08 Maart 2014 - 18:35

    Gerald Goossens:

    Anja waar ben je nu? We zijn thuis gekomen en hebben overal naar jou gezocht. In de kelder, op de zolder, in de twee kolenkoten, kortom overal!
    Maar nergens was een spoor van onze dochter te bespeuren.
    Maar toen viel onze eurocent, we hadden je deze morgen afgeleverd op de luchthaven van Schiphol om naar Suriname te vliegen en zouden je voor 80 dagen moeten missen. Wat lang hé, maar voor jou zal het zeker véél te snel vooruitgaan.
    Maar nu genoeg van dat gezever.
    Wij hopen dat je een goede vlucht had en dat je zonder kleerscheuren in de Schoenmanstraat aangekomen bent!
    Hopelijk is de samenkomst met je 4 huisgenoten vlot verlopen en heb je al wat uitleg gekregen betreffende de hoofdstad Paramaribo?
    We zullen het zeken niet nalaten om iedere dag je blog na te kijken en te speuren naar nieuwe belevenissen die je zal meemaken, en het zal ons zeker een hart onder de riem steken om de reacties te lezen van al diegene die je uiterst aangename blog zullen volgen.
    Allé tot later dan en geniet maar met volle teugen van je eerste grote levenservaring!

    Groetjes van je papa, mama, bomma en je broer


  • 09 Maart 2014 - 12:37

    Anja Goossens:

    Papa, Dank je wel voor het mooie tekstje. Verslag van de vlucht en eerste indrukken zal je kunnen lezen op mijn volgende blog

    Groetjes
    Anja

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anja

Actief sinds 23 Okt. 2013
Verslag gelezen: 335
Totaal aantal bezoekers 44215

Voorgaande reizen:

08 Maart 2014 - 26 Mei 2014

Mijn eerste reis buiten Europa (Suriname)

Landen bezocht: